پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
امام‌زادگان دفاع مقدس

امام‌زادگان دفاع مقدس

- 1402/09/27

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام فاطمی در محل پارک علم و فناوری خراسان با حضور آحاد مردم شهیدپرور مشهد مقدس و فعالان حوزه دانش‌بنیان، فناور و نوآور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، صبح امروز و همزمان با تشییع 11 شهید عرصه دفاع مقدس، پیکر پاک و مطهر یک شهید که در در عملیات والفجر3، منطقه مهران و در مردادماه سال 1365 به شهادت رسیده است در محل پارک علم و فناوری خراسان تشییع و تدفین شد.

ابوذر امینی در این باره گفت: حضور شهدا در تمام مکان‌ها باعث رشد معنوی خواهد شد و طبعا در کنار رشد علمی در پارک علم و فناوری خراسان در این زمینه ضعف داشتیم که از سال گذشته پیگیری در این خصوص را آغاز کردیم و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توانستیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی به المان شهید مستقر در پارک علم و فناوری خراسان اشاره کرد و افزود: برای ساخت این المان از دانشجویان فعال در حوزه معماری بهره بردیم و درخواست کردیم تا در رویدادی دانشجویان نظرات و طرح‌های خود را ارسال کرده و در نهایت یک طرح انتخاب شد.

مدیر زیر ساخت پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: رسالت پارک علم و فناوری خراسان استفاده از علم تولید شده و تبدیل آن به محصول و مصرف بازاری آن است که در این مورد حتی برای ساخت این المان هم از دانشجویان بهره‌ بردیم.

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام فاطمی در تاریخ 27 آذرماه 1402 در محل پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این مراسم سردار یوسفعلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مفدس خراسان رضوی – دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد – حجت الاسلام گنابادی نژاد، معاون استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان استانی و لشگری و مدیران و فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری خراسان حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.